28.08.07

Takový normální obchoďák

Včera jsem se byl podívat v obchoďáku, páč mi Pája dala košem a šla radši pracovat vypravil jsem se nakoupit pár velice potřebných věcí do místního obchodního centra Metropolis at Metrotown, no nic moc... jenom 490 obchodů, cha prej druhý největší v Kanadě. No nejjdřív má člověk pocit, že je to super a velký, pak nenávidí všechny ty lidi co tam nakupujou, no a v poslední fázi si na to zvykne a nakupuje taky. Dá se tam narazit na opravdu zajímavý obchody (viz obrázky kolem).

No ale když jsem v jednu chvili ztratil orientaci a nevěděl jestli jsem přišel zprava nebo zleva...

No rozhodně to ale stojí za návštěvu, hlavně asi oblečení se tam dá nakoupit docela slušně (je tam totiž hlavně oblečení, najít elektroniku je skoro zázrak). K zajímavým obchodům patří třeba Winners - obchod kam vozí zbytky z celý ameriky a prodávají je pak za zlomek ceny, ale jsou to nový věci, třeba z minulý sezóny, nebo Coast Mountain Sports - tekovej velkej Hudáč (asi tak 7x větší než náš největší, jen ho projít mi zabralo min 20 minut).
No a další super obchod je T&T Supermarket, podle názvu nic moc, ale jedná o čínský supermarket, takže všechny nápisy nejdřív v čínštině, pak někde dole trochu angličtiny. Ale rozhodně pro zeleninu a nějakou změnu v jídelníčku super (prej je podobný i v Chinatownu).

Žádné komentáře: