26.08.07

Elements of Life

Pokud Vám tento nadpis vůbec nic neříká, tak asi nepatříte mezi fanoušky DJ TIESTA jako já:-)))).
Proto mi nemohlo ani uniknout to, že další zastávka jeho turné bude i ve Vancouveru v hokejové hale Generals Motors. Takovou akcičku jsem si však mohla dovolit jen za bráškových dotací:-)))). A taky mu za to mooc děkuji.

Konečně jsem mohla pořádně zatrsat. Celá show začala v deset hodin, kdy po místním Dj nastoupil onen žádaný DJ Tiesto. Hned ze začátku to rozpálil songy ze svého nového alba. Já s Pájou jsme to po třech pivkách taky roztančili:-).Po hodině jsem však zjistila, že nejde o Tiesto in concert, což znamená obrovská show, kdy Tiesto hraje celou noc a má s sebou spoustu hostů.
V jednu hodinu ráno to zabalil, což mě hodně zklamalo. Těšila jsem se opravdu na pořádný "nářez".

Každopádně zahrál výborně.

Žádné komentáře: