22.08.07

Vancouver budí pozornost

Hm dneska jsem našel něco zajímavého na netu....

Poté, co se Vancouver stal pořadatelem ZOH v roce 2010, začali se lidé ze všech koutů světa zajímat o některé detaily související s kanadskými reáliemi. Následující otázky o Kanadě byly údajně skutečně položeny na jedné mezinárodní internetové stránce o turismu.
Nikdy jsem v kanadské televizi neviděl, že by tam bylo teplo. Jak tam rostou kytky? (Velká Británie)
Odpověď: Všechny kytky přivážíme už vzrostlé a pak si jen sedneme a sledujeme, jak hynou.
Chtěl bych jít pěšky z Vancouveru do Toronta. Můžu jít podél železnice? (Švédsko)
Odpověď: Jistě, je to jen 6 a půl tisíce kilometrů; vezměte si hodně vody.
Můžete mi dát nějaké informace o hroších závodech v Kanadě? (USA)
Odpověď: A-fri-ka je ten velký kontinent ve tvaru trojúhelníku, jižně od Evropy. Ka-na-da je taková velká země na sever od vás... Ale, kašlete na to. Hroší závody jsou každé úterý večer v Calgary. Přijďte nahý.
Můžete mi poslat rozpis koncertů Vídeňského chlapeckého sboru? (USA)
Odpověď: Ra-kous-ko je taková divná malá země hraničící s Ně-mec-kem, které je... Ale, kašlete na to. Vídeňský chlapecký sbor vystupuje každé úterý večer v Calgary, hned po hroších závodech. Přijďte nahý.
Objevil jsem pramen mládí. Můžete mi poradit, kde ho můžu prodat v Kanadě? (USA)
Odpověď: Na kterémkoliv místě, kde se shromáždilo hodně Američanů.
Můžete mi poradit, kde v Britské Kolumbii je méně žen než mužů? (Itálie)
Odpověď: Jistě. V gayklubech.
Slavíte v Kanadě Den díkůvzdání? (USA)
Odpověď: Jenom na Den díkůvzdání.
Jsou v Torontu supermarkety, kde seženu mléko po celý rok? (Německo)
Odpověď: Ne, jsme mírumilovná veganská civilizace. Mléko je ilegální.
Chtěl bych se něco dozvědět o slavném kanadském zvířeti, ale zapomněl jsem, jak se jmenuje. Je to něco jako velký kůň s rohy. (USA)
Odpověď: Jmenuje se los. Jsou vysocí, velice nebezpeční a jedí mozky všech, kteří se k nim jen přiblíží. Můžete je odradit, když se nastříkáte lidskou močí předtím, než vyjdete ven.

1 komentář: