21.08.07

Outrigger Canoe

Albert byl v sobotu na závodech... hm pak se vrátil a na dveřích lednice jsme měli vzkaz:
No a ten šťastný den nadešel dnes :-) a tak jsme se vydali na lodičky. Já rovnou z práce, Pája mi zapomněla vzít trencle, takže jsem musel použít kalhoty. No a vypadalo to asi takhle:Pak už jen trocha tréninku na suchu a mohli jsme vyrazit na moře. Outrigger canoe je totiž něco jako mořský kajak s plovákem. Prostě kajak na moře, od normálního se liší vyvažovacím plovákem, to aby vás vlny nepřevrhly. Má několik variant - pro jednoho (OC-1), pro dva (OC-2) a pro šest (OC-6). My jedeme tím pro šest lidí a je to mazec. Zpočátku trošku trvá než se zkoordinujeme, ale po chvilce už jedeme pěkně sehraně... vždycky 12x do vody, pak jeden zahlásí něco jako "Hut" to znamená dojet tempo a následující udělat jen na půl "go" přehodit na druhou stranu, dokončit tempo a začít znova. Uhání to pěkně rychle.


Další fotky jako vždy na FOTOALBU.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Teda Pajino, to musela být romantika. Vy si tam normálně užíváte :-)
Pořád na Vás koukáme a hledáme novinky. Držte se tam - Hanzlata z Doubravy.

Unknown řekl(a)...

Pripada mi to takove vratke, ale musela to byt parada.

Unknown řekl(a)...

Pripada mi to takove vratke, ale musela to byt parada.
Jita