07.10.07

Prostě awesome!!!

Doslovný překlad awesome znamená : strašně dobrý a musím říct, že zde za tou velkou louží jsou místní lidi na tohle slovíčko dost vysazení. Prostě je to awesome!!!! No ale nechtěla bych to dál rozebírat. Napadlo mě to proto, že dnes jsme vstávali opravdu s nádherným počasím. Jen se koukněte a sami posuďte :o).Můžu Vám konstantovat, že hřející sluníčko na Našich tvářích bylo víc než příjemné. Konečně zas po delší době teploučko. Využili jsme ho maximálně. Dostali jsme se ke sluníčku trošku blíž. Vydali jsem se na ledovec Columbia Icefield
Zní to celkem nebezpečně,ale nebojte se, nebrali jsme s sebou žádné mačky, ani cepíny, stačil nám lístek, který nám garantoval, že Nás pořádným truckem
tzv. icebreakerem dovezou až na tento vrchol.
Nahoře jsem si chtěla dát pěkně vychlazené pivko, ale jakmile jsme tam dorazili, změnila jsem své priority, těšila jsem se na čajíček:o).

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No, Pavli, co na to říct. Snad jen
AWESOME!!!!!!!

Pavlusa řekl(a)...

chi chi :o)))