03.10.07

Banff

Konečně se mi chce vstávat v tolik v kolik chci já a ne moje práce. Cítím se jako bych byla na dovolené:o). Pozdní dopolední sluneční paprsky Nás vyhánějí z peřinky místního horského hostelu. Všichni tři jsme se těšili na pořádnou túrku. Ze začátku to vypadalo zase na autotúru, ale nakonec jsme si naše nožičky provětrali. Od místního domorodce jsme dostali radu na pěkné výšlapy do hor a já půl hodinovou přednášku na téma: co dělat, když se střetnete s medvědem. Teda rady se trošku lišily od těch, co jsem dostala doma: "Když Pájo uvidíš medvěda černého, je to v suchu, pokud však uvidíš Grizlyho, to už ti nezbývá nic jiného než se po...". Pája mi pro jistotu koupil zvoneček proti medvědům, který je má upozornit na to, že jsme někde poblíž a tím ho nikde nepřekvapili. Tak teď Vám dám hádanku.Pája zvonila zvonkem proti medvědům:
a)vůbec b)první hodinu

c)první dvě hodiny a pak ji to nebavilo d)pořád

Výlet se nám velice podařil. Nevyšli jsme až nahoru, neboť se začalo stmívat, ale odměnu jsme dostali. Nádherný výhled na Rockie Mountains zahalené podzimními barvičkami.A rovněž s výhledem na ledové skály a ledové jezero.

Každopádně to nejlepší Nás teprve čekalo. Při příjezdu zpátky do města se na Nás usmívala cedule s nápisem Hot Springs (horké prameny). Panečku, to nám teda určitě po tak "náročném" dni padlo vhod. Doslova jsme se v té 40-ti stupňové vodičce rochnili.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no, tipuji za c. Kdybys ovšem Pajino byla po mně, tak bys tam: a)nelezla vůbec b)zvonila pořááááááád

Pavlusa řekl(a)...

jj , no moc daleko jsem k tomu Peto nemela:o))))

Px řekl(a)...

hm zvonila porad, i ve spanku !

Anonymní řekl(a)...

No já jsem tušila, že něco zatajila!!! :-))

Px řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

no jen si me pomlouvejte