08.09.07

Profesionální sestřih :-)))))

Jednoho dne jsem běžela kolem pláže, po chvilce jsem uslyšela nějaké funění. Po chvilce mě to funění doběhlo a vedle mě se objevil malý chlapík, dobře stavěný a celkem opálený. Takový "malý rambo". Po chvilce jsem si uvědomila, že je to jeden z klientů, kteří k nám chodí do kavárny na zelený čaj. Tento malý chlapík se jmenuje Maxim Bay a říká se o něm, že je jeden z nejlepších holičů v celém okolí.Během našeho běhu mi stačil prozradit, jak je strašně důležité vnímat stříhání vlasů, být ten nejlepší. Pořád mi opakoval, že je důležité nebýt jen holič,ale být profesionál. V tu chvíli jsem si vzpomněla, jak jsem se pokusila sama stříhat Páju a taky jak to dopadlo :o(. Vzala jsem si na Maxima číslo a domluvila se, že nechám Páju u něho ostříhat. Chtěla jsem Páju překvapit a tak jsem se s Maximem domluvila a tajně mu předem zaplatila.
V sobotu byl Pája trošku hodně nervózní, neboť vůbec nevěděl, co má očekávat. Pro ukázku jsem ho vyfotila PŘED a PO. Zde můžete vidět výsledek a sami posoudit jak to Pájovi teď sluší :o))))).

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

to ho vzal strojkem :-0 ?

Pavlusa řekl(a)...

jj, za 40 dolru