09.09.07

Tak jsem vyhrál lístky na hokej

Prvně v životě, jen tak jsem vyplnil nějaký dotazníček na netu a za pár dní mi volali z místního rádia, že si mám přijít pro lískty. Bohužel Pája musela otročit v kavárně, tak jsem pozval jednoho týpka z hotelu. Albert šel taky s bráchou, ale oni si museli lístky koupit za 40$. Jednalo se o utkání Super Series, to je taková exhibice mezi výběrem Kanady a Ruska do 19 let. Podle mě to slouží k tomu, aby se hráči mohli ukázat před scoutama z NHL. V neděli odpo nastal ten kýžený okamžik, Leo měl dorazit později, protože byl ještě v práci. Atmosféra na zápase byla slušná, každý vyfasoval od sponzora malou hlásnou troubu, takže mohl křičet ještě víc. Co mě překvapilo, že dost lidí (vč. nás) přišlo pozdě a taky že pořád chodí někam pro popcorn a pro kolu a pro tyčinky a tak... pořád! během zápasu, po něm, před ním.
Hra samotná byla ze začátku docela nudná, nevím proč ale přišlo mi, že hrají jak nějaký náš okresní přebor. V půlce zápasu konečně padl první gól a pak už to šlo docela rychle. Rusové hráli dobře, ale od mnohem těžších Kanaďanů dostávali nakládačku, až to ke konci nevydrželi a celkem slušně se poprali ;), myslím že jsem podobnou bitku ještě neviděl, chvilkama se prali i s rozhodčíma, no trvalo to asi 10 minut a dalších 15 než to rozsoudili. Byl to poslední zápas série, tak se asi chtěli předvést. No nakonec ulovili i ten jeden povinný gól, aby nebyla ostuda. Skončilo to tedy 6:1.Už se těším na NHL, to je prý trošku jiná atmosféra.
Sestava Kanady - sestava Ruska docela zajímavé na tom je že kanaďani vážili dohromady asi dvakrát tolik co rusové, to se jim to pak hraje...

Žádné komentáře: