02.11.07

Nastal čas vánoční

Halloween je za námi... a tak hned druhý den poté začaly vánoční reklamy, dej lidu chléb a hry a bude ti ležet u nohou (zasvěcení vědí). Dneska byla v hotelu sranda, nejen že jsem opět vstával ve 2:30, abych mohl začít od tří pracovat, ale také jsem si v práci přečetl troje noviny, podíval na televizi a zkoušel se prospat. Skončila sezóna, tak je hotel zaplněn asi v poměru 40/175, což znamená méně bordelu a tedy i méně práce.
Vyjma dneška ! Dnes se už od rána začal do našeho hotelu stěhovat televizní štáb televize CBC, aby zde natočil jeden z dílu místního úspěšného seriálu Intelligence (dostal cenu místní akademie, což bych přirovnal asi k ceně Týtý:-). Byla docela sranda pozorovat jak ze dne dělají noc a z večera den, jak pořád něco stěhují, staví a dělají bordel ;-), tak jsem dokonce zůstal v práci i po práci a koukal se jak to tak chodí. Action, cut, action, cut, action, cut.... a to pořád dokola. No a nakonec jsem si i pochoval kameru :-)
btw. v hodnotě 500 000$. Tak to byl pro mě takový první vánoční dárek.

Kdybyste se chtěli podívat, jak takový cvrkot vypadá, tak mrkněte sem na oficiální stránky seriálu ( a dejte si "Behind Intelligence").

Žádné komentáře: