26.11.07

Korejská kuchyně

Nevím jak vy, ale já jsem asi velká ostuda, když se mi nevybaví korejská vlajka. Jak jste na tom vy?? No pro jistotu ji zde ukládám, abychom věděli odkud dnešní večeře pochází. Tentokrát nás Misun pozvala na typické korejské jídlo. Podala nám jídelní lístek s velkým úsměvem na tváři. Hned co jsem ho viděla, bylo mi jasné proč. O tenhle zážitek Vás neochudím a tak si panstvo vyberte, co byste si ráčili dát k večeři :o))).Pokud jste si tady nevybrali, nevadí....otáčím na druhou stranu.
Nebudu Vás tedy dlouho napínat, co jsme si objednali. Já jsem měla "Dolsot bi bim bob", Pavel si dal "Mushroom Bool Go Gee", Albert " Kim chi fried rice" and Misun "Soft tofu & seafood spicy soup". A celé jsme to krásně zapíjeli typickým korejským alkoholem"Suljungmae" a "Lemon Soju".Musím Vám konstantovat, že jsme si těžce pochutnali!!!!!!!

Žádné komentáře: