04.07.07

Ja jsem hornik, kdo je vic?

Rovnez tento den jsme meli domluvenou posledni prohlidku. Byl to inzerat od nejakeho Alberta, ktery uz poznal par ceskych obcanu. Ovsem to byla jina!!!! Obrovsky mrakodrap se nachazel asi tak 20m od plaze a dokonce i se soukromym bazenkem venku. Vytahem se vleceme do 28. patra a klepeme na dvere. Zevnitr se jen ozvalo : "Come in" (Pojdte dovnitr). Otevreli jsme dvere a uz nas vital Albert se slovy : "Ahoj" :o)). Vstoupili jsme do obyvaciho pokoje a jen jsme koukali! Luxusni vyhled z 28. patra, televize, kozene sedacky a vysmaty Albert. Prohlidka pokracuje pres obrovskou prostornou kuchyn az do naseho mozna budouciho pokojicku. S Pajou jsme jen na sebe zirali a neverili. Perlicka vsak prisla na zaver, kdyz jsme se vsichni usadili do kozenych sedacek a zacali si povidat. Byla jsem celkem zvedava, jak se dostal do styku s cechama. Albert rikal, ze byl v Ceske republice a podotknul, ze misto asi znat nebudeme. Tak jsem se usmala a rikam :"Vzdyt jsem z Ceska, tak to zkus".
Albert:"Byl jsem rok v Karvine"
Ja: "Si delas srandu, ne? Ja jsem se v Karvine narodila! Co jsi tam vubec delal?"
Albert: "Ucitele anglictiny"
Ja: "A kde?"
Albert : " V jedne dulni spoecnosti, Darkov"
Ja: "No to se mi snad zda, tam muj tatka pracuje!!"
Po tehle konverzaci bylo jasne, ze se zde stehujeme. Melo to vsak uz jen jeden hacek k te dokonalosti, byt byl volny az od srpna.

Žádné komentáře: